vrijdag 10 januari 2014

nutella opbergbakjes


52 keer creatief
3


Net als vorige keer wil ik opnieuw weer iets gaan recyclen. Aangezien ik nog een hoop nutella poten over had ga ik deze opnieuw gebruiken. Hieronder zie je een beschrijving van hoe je dit opbergbakje kunt maken.



Het opbergbakje is heel gemakkelijk om te maken, alles wat ik gebruikt heb had ik al in huis. Voor dit 52 keer creatief project heb ik gebruikt:

  • 3 lege nutella potten
  • Lijmpistool
  • Lint
  • Een hangertje
Werkbeschrijving:
  1. Als eerste heb ik de lege potten goed schoongemaakt! 
  2. Daarna heb ik ze voorzichtig aan elkaar gelijmd, alleen lint gebruiken is namelijk niet stevig genoeg. 
  3. Om de hals van iedere pot heb ik een andere kleur lint gedaan, en bij de pot met het oranje lintje het hangertje vastgemaakt. 
  4. Hierna heb ik een breed goud lint om alle drie de potten gemaakt. (lint steeds vast zetten met een beetje lijm). 
  5. Ik heb pennen en potloden erin gezet, maar je zou hem voor allerlei dingen kunnen gebruiken!


Natuurlijk kun je zelf de potten versieren hoe je wilt, en je zou ook andere potten kunnen gebruiken.