maandag 13 januari 2014

silk'n sonic clean review


Afgelopen week besloot ik op eindelijk een gezichtsreiniger te kopen ( de silk'n sonic clean).  Ik heb hem nu al een paar dagen in gebruik en wil hier dus ook graag mijn mening over geven.

De silk'n sonic clean word geleverd met adapter, speciale houder, handleiding en 2 vervangbare borstels. Ik heb hem gekocht bij de kijkshop voor 39,99. dit is de normale versie met 2 reinigingsstanden. Ook kreeg ik er twee jaar garantie op. De silk'n sonic clean word bij meerdere winkels verkocht.

Een groot voordeel is natuurlijk de prijs, in vergelijking met andere gezichtsreinigers die veel geld kosten is de silk’n sonic clean redelijk goedkoop. Ook zijn de vervangbare borsteltjes niet duur.
Eenmaal uitgepakt moest ik de silk'n sonic clean eerst opladen, nadat dit gebeurt was wou ik hem meteen uitproberen. In de handleiding staat dat je je gezicht nat moet maken, en dan eventueel er een reiniging/ verzorging product stipsgewijs opdoen. Ik gebruikte face wash en zette de silk'n sonic clean aan. Per gezichtsgebied ( voorhoofd, kin, neus en beide wangen) moet je 20 seconde je gezicht reinigen na 1 minuut gaat de silk'n sonic clean automatisch uit. Zelf gebruik ik hem ook voor mijn kaaklijn, en mijn probleemzones reinig ik iets langer dan de normale huid.

Ik reinig mijn huid nu twee maal per dag met de silk'n sonic clean, en na het eerste gebruik is mijn huid al ontzettend zacht geworden! Ik ben blij verrast door de kwaliteit van dit apparaatje, en blijf het gebruik dus ook voortzetten. Als ik de silk'n sonic clean wat langer gebruikt heb zal ik een update doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten