donderdag 19 december 2013

Gek op ebay

Ebay is voor de meeste mensen gewoon een website, maar voor mij is het veel meer dan dat! Ja als iemand mij vraagt wat mijn lievelingssite is dan is het ebay. Je hebt er alles, en alles is ook nog stukken goedkoper dan in Nederland! Het enige nadeel dat ebay heeft is dat je vaak lang moet wachten voordat je je pakketje binnen krijgt. Vaak ben ik alweer vergeten wat ik allemaal besteld heb als ik een pakketje in de brievenbus vind, maar vaak is dit een aangename verassing! Wat koop ik allemaal op ebay? Van alles!




Telefoonhoesjes
Ook al betaal je al snel voor een telefoonhoesje in de Nederlandse webshops tien euro is dit op ebay niet zo! natuurlijk heb je wel wat duurdere hoesjes maar de meeste komen niet boven de vijf euro uit. Op ebay heb je ook echt telefoonhoesjes voor IEDERE telefoon.

USB Kabels
USB kabeltjes raak ik altijd kwijt, ik laat ze ook echt overal rondslingeren! Mijn telefoon oplader bestaat ook uit een stekkerblokje en een USB kabel. Op ebay verkopen ze deze in allerlei kleuren, dus ik besloot een aantal knal roze te kopen. Deze heb ik nog steeds omdat alleen ik knal roze kabeltjes heb!

Theebeker
Ik had al een hoop verschillende theebekers geprobeerd maar geen een was helemaal lekvrij. Dus toen ik op internet ging zoeken kwam ik de perfecte theebeker van contigo tegen, enige nadeel was de prijs. Ik vond het zonde om iets te kopen voor 30 euro waarvan ik niet 100% zeker was of hij ook echt lekvrij was. Dus ik typte de naam in op ebay en ja hoor ze iemand verkocht hem voor 17 euro inc verzending! Ik gebruik deze theebeker nu al een halfjaar en ben er super tevreden over. En inmiddels heb ik er al twee meer gekocht!








Zoals nu wel duidelijk is koop ik veel op ebay, maar voornamelijk dingen die ik anders voor de volle prijs in Nederland zou kopen. Ebay heeft na mijn mening zijn zaken goed geregeld, je betaalt gemakkelijk met Pay-Pal en als er iets mis is word het opgelost. Ja ik ben verkocht!